Anar directament al contingut

Espai Mallorca: programació febrer 2001

Espai Mallorca: programació febrer 2001
El centre cultural Espai Mallorca, situat al carrer del Carme de la ciutat de Barcelona, oferirà durant el mes de febrer un ampli i variat programa d'activitats culturals.

Dijous, dia 1 de febrer, a les 19:30 h, s'inaugurarà una exposició de fotografia de Josep Truyol (1868-1949) . I dijous, dia 15, a la mateixa hora, s'inaugurarà la primera entrega de la "II Convocatòria Joves fotògrafs" de l'Arxiu del So i la Imatge del Consell de Mallorca: L'ÍNDIA de Xavier Oliver, FLORS de Nadal Crespí i UNA VIDA Y SUS HABITANTES de Damià Vidal Ramis.

D'altra banda l'Espai acollirà el cicle de conferències "Passat, present i futur ecològic de les Illes Balears", organitzat amb el suport de ECOFÒRUM. Fons de Documentació del Medi Ambient i el Consum de Barcelona. El cicle inclou tres sessions:

- Dimecres, dia 7, a les 19:30 h. "Les Balears abans dels humans" (el Passat). Amb Josep Antoni Alcover, biòleg i membre de la Societat d'Història Natural de les Balears. Presentació a càrrec de Ramón Margalef, catedràtic d'ecologia.

- Dimecres, dia 14, a les 19:30h. "Els reptes ambientals a les illes balears" (el Present). Amb Margalida Rosselló, consellera de Medi Ambient del Govern Balear i Miquel Àngel March, portaveu del GOB. Presentació a càrrec de Jordi Bigues, periodista i ecologista.

- Dimecres, dia 21, a les 19:30 h. "El desenvolupament sostenible a les Illes Balears" (el Futur). Amb Joan Buades, secretari primer del Parlament de les Illes Balears, i Ivan Murray Mas, geògraf i membre del Centre d'Investigació de Tecnologies Turístiques. Presentació a càrrec de Joan Martínez Alier, catedràtic d'Història Econòmica.

Finalment, dijous, 22 de febrer, a les 20:30h, el grup de música tradicional "Pla Forana" oferirà un concert, presentant el seu primer disc, "Arrels Noves".
 
Data de publicació: 19/01/2001

© 1996-2012 BalearWeb / Mallorca - Publicitat - Contactar - Nota legal - Accessibilitat